Hét blog voor de ervaren assistant

Communicatie

Hoera, onze klanten zijn erg tevreden!

Hoera! Het Secretary Management Institute heeft de Cedeo-certificering wederom behaald. Maar liefst 93 procent van onze klanten was tevreden tot zeer tevreden over ons. Cedeo is een onafhankelijk klanttevredenheidstest, die door Cedeo onder onze klanten is uitgevoerd. Klanttevredenheid en kwaliteit staan hoog bij ons in het vaandel en dit wordt ...

Lees verder »

Zeg eens JA, zeg eens JAAA

Let eens op wat de mensen in jouw omgeving antwoorden als ze een vraag, voorstel of verzoek krijgen waar ze met ja of nee op kunnen antwoorden. Hoeveel zeggen er meteen volmondig JA, hoeveel zeggen er ja, maar oftewel nee, en hoeveel zeggen er meteen nee? Iets nieuws. Als het gaat ...

Lees verder »

Lachen; leuk, lekker en gezond

Je bent terug van vakantie. Blijf jij je lach vasthouden of valt de moed je meteen in de schoenen? Tip; blijf lachen, want lachen is aanstekelijk. Van lachen word je blij!

Lees verder »

Iedereen levendig presenteren

Als secretaresse ben je de ogen en oren van de organisatie. Je hebt recht van spreken, je informatie is zeer waardevol. Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aan komt? Lees deze tips...

Lees verder »